Thursday, December 12, 2013

Cova Villa Kota Damansara

salam.......

aku minta maaf sebab lama x bukak and menulis dalam blog aku nie.... busy ckit dengan keje aku dan juga sibuk untuk siapkan assignment wife aku nie.... bila wife mintak tolong kenalah wat.... yelah nnt berkarat lak otak aku...... yelah dah lama x perah otak... lagi pun igt tahun depan nak sambung wat master pulak...... haaahhaa kira warming up dulu lah..... bila dah wat assignment nie di tambah lah pulak melayan karenah anak aku jadi kuranglah masa aku untuk mengadap pc nie.... lagipun bila aku bukak pc nie time nie lah anak aku nak mengendeng suruh bukak lagu ABC.... maklumlah anak aku baru nak kenal huruf....

bercerita pasal anak aku nie.... pada 11.12.13 genaplah anak aku 2 tahun.. diam x diam dah 2 tahun umur anak aku.... so wife aku bawa aku ngn anak ge makan steambot dekat dengan bangunan DBP..... tahun lepas pun sambut besday anak aku pun kat sini jugak..... hahhahha... macam xder tempat lain...

sebenarnya kat sini aku nak inform dekat sesapa yang berminat nak beli rumah sub-sales.... member aku seorg agent  hartanah (samalah macam aku) bgtau ada owner nak jual condo Cova Villa dekat kota damansara... dia jual below dari market price... nak jual RM 430K.. MV dalam 460K  Kiranya boleh markup loan nie.... jadi xyahlah keluar cash nak bayar 10% tu..... owner nie kira terdesak nak jual lah.... kat bawah nie detail dia...

Nama Property: Condo Cova Villa, Kota Damansara
Harga: RM 430
Keluasan : 1147 sf
Status      : Leasehold
Other : Standard ( No renovation)

So sesapa yang berminat boleh lah contact aku untuk detailnya....... kawasan nie dekar dengan SEGI College, International school dan dkt jugak nak ge the curve, Ikea dan One Utama.......




No comments:

Post a Comment