Tuesday, December 23, 2014

AGM Kelab Toyota Camry Malaysia


Assalamualaikum..

Ahad lepas aku agak sibuk ckit  kerana menghadiri mesyuarat agong tahunan kelab kereta camry atau Toyota Camry Club Malaysia (TCCM). Mesyuarat tersebuk telah dijalankan di Seri Kembangan..  Aku sebagai Timbalan President Kelab telah diarahkan untuk menjadi untuk mesyuarat tersebut... Aku serta ahli majlis tertinggi lain telah diberi mandat untuk terus menerajui kelab ini... ceh.. macam terpilih jadi ahli kabinet pulak..

Aku melibatkan didalam xtvt kelab kereta ini adalah hanya untuk mengisi masa lapang disamping menambahkan kenalan serta bertukar-tukar pendapat... ada diantara ahli-ahli yang bekerja sebagai bank officer, perunding hartanah dan macam-macam lagi profession diorg nie... secara tidak lansung ianya membantu aku untuk mendapatkan maklumat-maklumat serta info terbaru dari mereka tentang pelaburan dan perkara yang berkait rapat denagn kewangan....

Oleh demikian disamping beriadah aku jugak dapat menambah rakan serta network yang mungkin memberi maafaat kepada aku dikemudian hari nanti.. insaAllah...

No comments:

Post a Comment