Sunday, September 8, 2013

MATTA Fair2

perjalanan yang memenatkan pada hari ini... punya lah leka pegi Matta Fair sampaikan lupa nak makan... perhhh.. aku ngn nuar perut dah keroncong menahan lapar mengalahkan orang Somalia jer.....  jadi selepas dah confirmed tiket MAS perjalanan ke London dan balik dari Paris terus ge makan belakang PWTC... lapar gilerr...

berkenaan dengan Matta Fair nie, harga yang ditawarkan amat berpatutan dan murah berbanding dengan kalau kita beli ticket online nie... mana taknya.... aku survey tiket dkt website MAS return tiket jer pun dah cecah 4k... bila ge kaunter MAS dapat 2629.00 jer.. apa lagi teruk book ler.. mau tunggu lagi..... banyak jimat tu.... dalam masa skrg nie kena banyak jimat bak kata menteri.... hehheehe...  by the way dengan adernye Matta fair nie memberikan kita peluang membawa keluarga melancong serta meluangkan masa dgn keluarga dengan harga yang berpatutan.... anak-anak mesti suka bila dapat berjalan... mcm aku anak kecik lagi.. x leh ank bwak family bercuti jauh2...

bila dah kuarkan duit ge melancong nie.. terpaksa lah cover balik dengan mencari rezeki lebih yang untuk menampung pembelanjaan dkt sana nnt.... so sesapa yang nak cari rumah lelong area ipoh dan kawasan sekitar  bolehlah gunakan service aku... charges mmg berpatutan.... x seberapa pun bila kira rumah yang korang menang dan untung berpuluh ribu tu.... services yang aku berikan adalah dari listing, semak status rumah, check market value, calculate brp maximum limit, pegi bid, tolong applykan loan, carikan lawyer, register TNB and air serta carikan kontraktor yg murah dan berkualiti di kawasan ipoh nie.... byk tu service yang aku berikan.... aku hanya menumpukan rumah lelong di kawasan ipoh dan kawasan sekitar sahaja kerana aku arif di kawasan kelahiran aku... di kawasan dalam perak pun aku boleh cuma aku banyak tertumpu di kawasan ipoh.... apa-apa boleh msg aku or whatappss dkt 019-2831245

No comments:

Post a Comment