Wednesday, April 9, 2014

nama blog

Assalamualaikum....

Baru-baru ini ada member aku tanya apasal nama blog aku "mieadidas". Hahahaha...  bagi member- member yang baru mengenali aku aku memang x mengetahui tapi bagi member-member yang mengenali aku dari zaman study diorg memang tahu mengapa aku meletakkan nama "mieadidas" nie...

Oklah bagi menjawab soalan member aku nie dan bagi korang yang nak tahu... kat sini aku bagitaulah.... perkataan " mieadidas" nie adalah dari nama aku "mie"  dan jenama sukan terkenal "adidas". Jadi aku cantumkan menjadi mieadidas. Ini adalah nama yang aku gynakan sejak dulu lagi.. aku gunakan jugak untuk email aku yag paling lama iaitu mieadidas@hotmail.com yang aku dah gunakan sejak  15 tahun lalu dan masih digunakan hingga kini... dulu masa zaman remaja dan zaman study aku gunakan nickname ini dalam chat room bila berchatting... hahahaha.., kelakar jugak bila diingatkan zaman chattingduku macam mirc.... 

Lagi satu mengapa aku gunakan brand adidas... kalau korang nak tahu aku adalah peminat barangan sukan jenama adidas.. aku mmg taksub dengan barangan jenama ini... kalau korang nak tau dulu aku adalah player bola... aku dulu mewakili negeri perak bawah 12thn, 14thn 16thn dan 18thn.. selain daripada itu aku juga merupakan president sport and recreation club di universiti dulu.. hahahhaha.. aku nie kiranya taksub dgn sukan... jadi dressing utama aku adalah pakaian sukan... jadi dah tentu dari atas sampai bawah semua jenama adidas. Dan aku hanya menggunakan jenama adidas sahaja.  Jadi dari situ datangnya brand adidas nie..

Jadi bagi sesiapa yang kaki bola jangan lupa saksikan world cup yang akan berlansung di brazil pada bulan 6 nnt.. sama-sama kita menyokong pasukan kesayangan masing2.. bagi aku, aku adalah penyokong fanatik argentina... sampaikan nama anak lelaki aku pun aku namakan riquelme.. sempena nama bekas kapten argentina juan roman riquelme...

Ada juga bertanya apa nama fb aku... so kat sini korang boleh cari nama fb aku "zuraimy riquelme".  So boleh lah add aku atau nak tanya apa2 ker yg korang kurang faham berkenaan oelaburan hartanah..

No comments:

Post a Comment