Friday, October 18, 2013

Convoy to Putrajaya (PACG) 2013

esok petang aku dan isteri akan mengikuti Kelab Kereta aku iaitu Toyota Camry Club Malaysia (TCCM) ker acara Putrajaya Autoshow, Convoy & Gathering (PACG) yang akan diadakan di Persint 2..


Aku sebagai Vice President Club kenalah hadir bagi mewakili club camry dan memeriahkan suasana.. aku mmg suka aktiviti permotoran nie...  acara ini di hadiri lebih dari 1300 buah kenderaan yang akan mewakili lebih dari 30 kelab  kereta yang terdiri daripada waja, BMW, Toyota Camry, Alphard, Caldina, Estima, Persona, Myvi, KE70, Innova, Preve dah macam2 lagi kelab...

so sesiapa yang berkelapangan boleh lah menghadiri acara tersebut yang bermula pada pukul 2.00 ptg... esok pagi kenalah basuh kereta dulu sebelum pegi.. hahahhaha... nak konvoi kereta kene bersih.... nnti aku akan updatekan aktiviti convoy untuk tatapan korang.....

No comments:

Post a Comment