Thursday, October 10, 2013

Ebook Rumah Lelong

Pelaburan rumah lelong adalah satu pelaburan yang amat menguntungkan jika kita tahu caranya.... Sesetengah orang mengatakan bahawa beli rumah lelong nie susah dan berisiko..... berisiko jika kita xder ilmu tentang rumah lelong.... mana boleh hitam kromok jer.... kalau kita ada ilmu rumah lelong kita akan tahu bahawa x susah nak involve dalam pelaburan rumah lelong nie...

Macam aku dulu aku belajar dari sifu rumah lelong... attend seminar hartanah dan juga seminar rumah lelong... sifu aku dulu pie2020... apa yang aku x tahu aku tanya.... kita kena banyak bertanya untuk perkara yang kita x tahu baru kita lebih memahami selok belok rumah lelong nie.... jadi ilmu yang cetek yang akua der nie aku share dengan adik aku.. aku bgtau dia mm ner nak start rumah lelong nie.. so skrg adik aku nie dah pandai.... dah tau cara nak bid.... permainan semasa lelongan di mahkamah, deal ngn lawyer dan juga dengan local authority....

So sapa yang berminat untuk involve atau belajar utk menceburi rumah lelong nie berbagai buku yang berada dipasaran, ebook dan juga seminar2 yanga ada diluar sana.... oleh demikian x susah untuk korang belajar.... kat sini ada satu ebook yang begitu berguna dan memberi mamfaat kepada korang semua.... ianya dri sifu aku iaitu pie2020.. dalam ebook ini menceritakan semua kisah benar dan real case study dari pie2020 yang telah membeli lebih dari 50 buah rumah sepanjang perlibatan beliau dalam rumah lelong nie.. so sesiapa yang berminat boleh click dkt link dibawah nie.....



No comments:

Post a Comment