Wednesday, October 30, 2013

Dinner

Malam tadi wife aku ajak makan kat area tempat keje dia dkt Subang Jaya SS15... Western Food.... pastu amik dia kat tmpt keje terus ge kat tmpt tu... tmpt dia x jauh dari opis wife aku nie.... sekali sekala makan jugak lah western food nie... ubah selera ckit.... 
Sampai dalam kol 10mlm terus order... aku order chicken chop... wife aku lak x tau lak nama aper dia order nie.... not bad gak makanan kat sini.... x mahal sangat.. kira berpatutan lah jugak... orang pun ramai jugak yang datang lepak makan dekat sini... suasana pun santai.... oklahkalau yang nak lepak borak-borak sambil layan western food....





sambil makan tu usha-usha jugak agenda lelong nie... sambil lepak ngn wife aku nie sambil bukak listing rumah lelong... tgk-tgk mana tau ader prospek yang menarik... sambil-sambil tu bukak jugak paper.. byk yang cerita pasal budget 2014... aku suka baca yang ader berkenaan dengan hartanah nie.... suka baca tentang analisis yang diorg tulis dalam paper tu.... 


Rajin-rajin lah kita tgk perkembangan terkini agar kita tahu apa yang terjadi disekeliling kita.... mana tahu ianya berguna kepada diri kita....  jom layan makan dulu.........


No comments:

Post a Comment